Opis produktu
ČO JE HYBEID KERAMICKÉ LOŽISKÁ?
Keramické hybridné ložiská je kombinácia keramických gule a ložisko kvalitné oceľové krúžky.
Ktoré kombinujú kalenej ocele krúžky s valivými vyrobené z vysoko výkonné keramické materiály, sú stále viac populárne voľbou pre náročné aplikácie.
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
Model: 6702 RS
Štruktúra: Hlboké Drážky Loptu
Materiál: Hybrid Keramické
Vŕtanie Dia (d): 15 mm
Vonkajšie Dia (D): 21 mm
Šírka (B): 4 mm
Uzávery: Zapečatené (2RS)
Mazanie: Maziva
Vzdialenosť: C0
Dynamická Nosnosť (Cr) (Newtonov): 850
Statická Nosnosť (Vr) (Newtonov): 490
Hmotnosť: 0.004 kg
Množstvo: 1 Lot = 1 PC
Osobitné Upozornenie:
---
1, Niekedy klietky bude iný.
napr.: 67 série tenkostenná ložiská, pretože vnútorné steny je veľmi tenké, bude používanie koruny-tvarované železnej klietky.
---
2, mastnoty a zapečatené sú akceptovať zákazku, takže niekedy tam sú rôzne farby guma, utesnené.
Ak vám vadiť, zapečatené farba, prosím, kontaktujte nás.Potvrdíme na sklade pre vás.
---
3, štandardná vôľa ložísk je ISO štandard, C0, Spojené Štáty standard K25, chrbta hodnota je 3-18um;
Ak máte špeciálne požiadavky pre kyvné, kontaktujte nás, prosím, pred nákupom potvrdiť.
NOSNÚ KONŠTRUKCIU
52100 Chrómová Oceľ Vonkajší Krúžok & Vnútorný Krúžok +
Si3N4 Keramiky Lopty +
Nylon Klietky +
Mazivo + Zapečatené =
HYBID KERAMICKÉ LOŽISKÁ
LOŽISKO EXPERIMENTÁLNE ÚDAJE
HISTÓRIA HYBRID KERAMICKÉ LOŽISKÁ
Prvýkrát som vedel, že uplatňovanie hybrid keramické ložiská bol Jacob Csizmadia v roku 1998 svetový rekord pre 24 hour in line korčuľovanie.
Významným faktorom pri dosahovaní nový rekord 505 km bolo, že mal v spolupráci s ložisko výrobcov SKF, nahradil tradičné oceľové gule korčule' ložiská s keramickými gule.
V roku 2004, Jacob Csizmadia založil ceramicspeed spoločnosť špecializujúca sa v keramických ložísk pre aplikácie.
Keramické guličky vyrobené zo Silicon Nitride boli vynájdené v roku 1970's, a boli prvýkrát použité na veľkého rozsahu tým, že NASA v roku 1990 sa.
O niekoľko rokov neskôr keramické guľkové ložiská tiež zaznamenané použitie vo Formule 1 motorsport, a malý počet ložísk výrobcovia začali produkovať hybridné ložiská s keramickými gule na použitie v elektrických motorov.