Opis produktu
OEM T9357 Prepínací Ventil pre BMW N20 Motora Vozidla
riešenie nemôže byť jednoduchšie – ponechať si to, čo funguje a nahradiť to, čo nemá
Zachováva pôvodné magnetické cievky pre bezproblémovú integráciu
Replaes plastové ventil časti s kovovými pre spoľahlivosť a silu na štiepky motory
Exkluzívny "pilot-aktivovať" ventil mechanizmus pre rýchlu reakciu na vysokej boost
Na magnetické cievky sám z výroby vybavené ventilom je skvelé (ECU sa otvorí rýchlejšie, než akákoľvek pneumatický ventil, tak prečo ho nahradiť?), ale slabinou je však ventil mechanizmus sám.Tak rieši tento problém tým, výmena len ventilu časti s eloxovaný kusu hliníka bývanie vybavené mosadz piestové obrábané náročné tolerancie.
Iných výrobcov produktov zahŕňajú výmena celého systému s tradičnými pneumatický ventil, vyžadujú dlhé vákuové hadice beží, ďalšie diely na využitie potrubiu nasávania vákuum, a to buď iný elektromagnetický ventil na aktiváciu pneumatický ventil alebo záťaž odpor sa zapojiť do OE elektroinštalácie loom.Všetky tieto doplňujúce položky výsledkom je produkt, ktorý je pomalší, menej citlivý, drahšie a trvá oveľa dlhšie inštaláciu.
Mnoho neskoro-model Európskej autá používanie ECU riadené magnetické-typ prepínací ventily.Je to dobrý koncept, pretože ventil môže reagovať veľmi rýchlo, a to len otvorí, keď to potrebuje.
Avšak, tam sú niektoré problémy s týmito ventily.Tam sú zvyčajne dva typy elektromagnetický-odpaľovacie prepínací ventily nájsť norma na VAG a Európske autá, ktoré majú svoje nedostatky...
Spoločné OE Problém #1:
Membrána typy sú bežne známe k prasknutiu, a to najmä pri podpore a teplota sa zvyšuje vďaka chiptuningu.
Spoločné OE Problém č. 2:
Plastové piestové-typ únikov ďaleko viac, než si väčšina ľudí realizovať (podľa návrhu, nie z opotrebovania), a nie vždy ukončí po high-boost radenie.
Navyše, v oboch prípadoch, brzdový na OE prepínací je pripojený priamo k ventilu mechanizmus, ktorý nie je ideálny, pretože ani vratné pružiny sú dosť silné, aby otvorte a zatvorte ventil spoľahlivo na vysokú podporu.
S problémami, ako je tento, môžete vidieť, prečo iné automobilovým výrobcom predpokladať, že najlepšie riešenie je nahradiť pôvodné prepínací úplne.Nanešťastie, zatiaľ čo ich výmenu súpravy môže byť silnejšie ako pôvodné prepínací, ich pomalšie reakcie rýchlosť a dolnom toku nie sú dôvodom dodatočných nákladov a zložitosti – viac ako kompromis riešenie.
Adresy továrne ventil problémy s veľmi jednoduché a elegantné riešenie.Vedenie továrne, brzdový zachováva všetky výhody zásob systém, a výmena ventilu časti s indestructable kovové komponenty zabezpečuje pevnosť a spoľahlivosť bez ohľadu na to, koľko boost spustení.
To nie je všetko.Skôr ako pomocou elektromagnetický priamo ovládať ventil, pridali sme aj unikátny "pilot-ovládanie" systém.To znamená, brzdový kontroly tlaku vzduchu, ktorý sa používa na otvorenie a zatvorenie piest, takže nezáleží na tom, koľko boost budete tlačiť cez to, bude otvorenie a zatvorenie spoľahlivo bez niekedy presahuje elektromagnetický schopnosť.
Táto funkcia tiež zlepšuje výrobcu systému otvorením ventilu postupne v reakcii na zvýšenie tlaku, takže to otvára iba toľko, ako sa vyžaduje, aby svoju prácu (továreň ventil jednoducho otvorí a vypne, nemôže sa čiastočne otvorené, ak zvýšiť tlak je nízky), čím lepšie plyn odpoveď..
VÝROBCA SÚČASŤOU #T9357
Stav: Úplne Nové, Nikdy nepoužíval, alebo Nainštalované
Obutie:
Poznámka: Prístup K Továrni Prepínací Je Veľmi Tesný.Inštalácia Zvyčajne Vyžaduje Uvoľnenie Turbo Šitý Na Získanie Prístupu K Prepínací Ventil.
2011-2015 pre BMW X1 SDrive20i/XDrive20i/XDrive28i E84 (N20 Motora)
Rokov 2011-2016 na BMW 520i/528i F10/F11/F07 (N20 Motora)
Rokov 2011-2016 pre BMW Z4 SDrive18i/SDrive20i/SDrive28i E89 (N20 Motora)
2011-2017 pre BMW X3 SDrive20i/XDrive20i/XDrive28i F25 (N20 Motora)
2012-2016 pre BMW 320i/F30 328i/31/34/35 (N20 Motora)
2014-2016 pre BMW 220i/228i F22 (N20 Motora)
2013-2016 pre BMW 420i/428i F32/33/36 (N20 Motora)
2014-2017 pre BMW X4 Xdrive20i/XDrive28i F26 (N20 Motora)
2015-2018 pre BMW M2 F87 (N55B30T0 Motora)